Herkese merhaba arkadaşlar son günlerde başıma gelmeye başlayan bu olay çok tuhaf. Yeni bir bilgisayar aldım ve counter strike 1.6 yükledim. Oyun ilk başlarda donmadan sorunsuz oynuyor böyle bir 3-4 dakika sonra mause donmaya başlıyor ekran donuyor sağ tarafa sensivity 1 gibi gönüyor oysaki 5 bunun nedenini anlayamadım bilgisayarım windows7 Ultimate. Arkadaşların dediğine göre windows7 home basic kurarsam düzelirmiş bu mümkün mü ?
Yardımcı olursanız sevinirim