Lyublu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
Siz neyden bahsediyorsunuz acaba ? siz sitemiz üzerinde herhangi bir bildirimde bulundunuzmu ? sitenizin bir aydır kapalı oldugunu beyan ediyorsunuz ama neden 1 aydır herhangi bir iletişime geçmediniz ?
En son iletişime geçtiğiniz tarihi ve saati yazınız yoksa ben açtıgınız ticketi buraya koyacagım sonrasında ise herkes karar versin kim hatalı kim hatasız.
Bence burda hata sizde ve kendinizi haklı çıkartma çabası içindesiniz.

ScareFace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne dıyorsunuz sız yahu ? Hızmet veren sızsınız ben degılım sız halledeceksınız sorunlarımı ben bıldırdım maılle... sıte kapalı ıste,, hızmet aldıgımdan berı sorun hep sorun.... kac zamandır ,,, burda konu actım. Insan gıbı ozur dıleyıp geregını yerıne getırecegınıze burda bana nerdeyse azarlamadıgınız kaldı !! bumu musterı memnunıyetı ? Alın hızmetınızde sızın olsun paramda sızde kalsın....
sizin yerinizde olsam KRD özellikle büyük harfle yazılmış bir hostingle hiçbir şekilde ticaret yapmazdım. kolay gelsin iyi forumlar ..