Oyun öncesi reklam yasak dostum

Ben de kaldırdım.

Bir forumda arkadaşa da demişrim kaldır oyun öncesini diye.

arkadaş yazdığımı okumadan banlamışlar...

Bence kaldır emeğin boşa gitmesin..