Ne dıyorsunuz sız yahu ? Hızmet veren sızsınız ben degılım sız halledeceksınız sorunlarımı ben bıldırdım maılle... sıte kapalı ıste,, hızmet aldıgımdan berı sorun hep sorun.... kac zamandır ,,, burda konu actım. Insan gıbı ozur dıleyıp geregını yerıne getırecegınıze burda bana nerdeyse azarlamadıgınız kaldı !! bumu musterı memnunıyetı ? Alın hızmetınızde sızın olsun paramda sızde kalsın....