10 domain daha aldım. Domainde sıkıntısız bir firma bence de.
Yurtdışından alsanız, ilk sene ağzınıza bal çalıyorlar ancak uzatmalar, Türkiye'den pahalı ayrıca Türkçe destek şansınız yok.
Öte yandan paraları yurtdışına göndermek yerine burada istihdam oluşturan bizden bir firmayı kullanmak bence daha mantıklı.