underground01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşa bilyoner den ödeme yapamadım alternatif bir ödeme yöntemi soracaktım bugün ödeme gelmezsse satışı iptal ederim diye pm atmış.ayrıca yalan dolan sözler söylüyor diye eksi itrader girmiş.eksi itrader girebilirsiniz ama iftiraya hakkınız yok.biz bir domain için 1 hafta bekledik.kaçacak halimiz yok 2008 ben beri r10 üyesiyiz.sizinkide ticaretse artık söyleyecek söz yok.!
yap ödemeni silinsin beni çocuk gibi oyalamana gerek yok altı üstü 10 tl pm atıyorum geri dönmüyorsun ben suçluyum öylemi daha da bu saatden sonra sizinle satış yapmam