Merhaba,
Siz neyden bahsediyorsunuz acaba ? siz sitemiz üzerinde herhangi bir bildirimde bulundunuzmu ? sitenizin bir aydır kapalı oldugunu beyan ediyorsunuz ama neden 1 aydır herhangi bir iletişime geçmediniz ?
En son iletişime geçtiğiniz tarihi ve saati yazınız yoksa ben açtıgınız ticketi buraya koyacagım sonrasında ise herkes karar versin kim hatalı kim hatasız.