Arkadaslar KRD hostıng e bır maıl attım. Gerçi ümidi tamamen kesmiştim ama ödedigim meblağ ufakta olsa verdikleri bir söz bir kampanya var. Bana gelen mail e bir göz atarmısınız ? Güleyim mi ağliyimmi anliyamadım ?

Alıntı
Original Message:
-----------------
From: xxxxxxx@ho t m ail.com
Date: Wed, 12 Sep 2012 21:07:18 +0300
To: satis@krdhosting.com
Subject: Re: KRDHosting 7 Gün Para iadeli VPS Sunucuları,2 GB 50 TL, 4 GB
75
TL. Cpanel Lisansı Dahil.


sizden bı paket satın aldım 1 aydır sıte kapandı.. Daha halen bana
maıl
mı atıyorsunuz ?????????????????
Yukardaki benim Mailim. Bakın aşağıdaki cevap ne kadar orjinal

Alıntı
Merhabalar,

Bizden paket aldýnýz pekala o zaman 1 aydýr neden hiç ne oldu diye
tarafýmýza
herhangi bir mailler bildirmediniz hocam.
Burada suç bizdemi sizdemi lütfen bunu bir araþtýrýnýz.
Not: Ayrýca sistem mailleri otomatik olarak herkese atmaktadýr.


Ýyi çalýþmalar.
Yani tahhüt edilmiş bir hosting pakedi var, ödememi yapmışım, site kapalı, mail atmısım , r10.net te konu da açmışım ve Ben suçluyum

takdir sizin.