Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
html 5'de umulduğu gibi değil heralde facebook tüm yatırımını html5'e yapmıştı şimdi vazgeçti kendi uygulamasını yazdı yakında sürerler piyasaya. beklentilerini karışılamamış çok güvenmişler yetmemiş html5