html 5'de umulduğu gibi değil heralde facebook tüm yatırımını html5'e yapmıştı şimdi vazgeçti kendi uygulamasını yazdı yakında sürerler piyasaya. beklentilerini karışılamamış çok güvenmişler yetmemiş html5