a11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yine iş başındasınız. Blogu takip ediyordum zaten, burada da karşılaşmış olmak onur verici. Elinize sağlık.
teşekkürler @a11 ne güzel şeyler duyuyorum. umarım hep daha iyisini yazar / paylaşırız.

iyi günlerde kullanın.