öncelikle özür dilerim, arama çubuğuna r10 yazınca direk facebook çıktı bakmadan konu açmışım.
Sorun şuymuş arkadaşlar sunucuyu yeni sunucuya taşıdım nsler henüz oturmadığından eski sunucunun wp-config dosyasıyla oynayıp duruyormuşum bende neden olmuyor falan diyordum.. ilgili arkadaşlara teşekkür ederim. Sorun çözülmüştür