Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
isimtescille işlerimi hallediyorum.Şuana kadar hiç problem yaşamadım.7 Seneyi aştı.Hiç problem yaşamadım.Sağlam firma niye öyle kötü dediniz anlamadım
zaman zaman konu açıp ya daaçılan konulara dalıp isimtescil kötülemek modadır burda aldırma