candron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sidebardakinin üstünde sponsorlu bağlantılar yada reklamlar yazsın hocam konu içindeki reklamlar için yorum yapamam bu şekilde iyi tık alabilirsiniz.
herhangi bir şekilde sponsor ya da reklam yazmamız doğru mudur? Yazmazsak sorun olur mu? kendi sitem içinde sorayım dedim