Rahmi abi son videolar güzel ama 1-2 tane kafede çekilenler falan var ben telefondan izleyeyim dedim sizin sesi bastırıyor dışardan gelen sesler. Ev/ofiste çekilen videolar daha kaliteli
Devamını bekliyoruz.
Bu arada maniaccoder'i yakından uzaktan tanımam fakat bu forumda üzerine çok gidiliyor her konuda. Bilgisinin en azından bir kısmını paylaşmaya çalışan emek verip uğraşan birisi bence bunları hak etmiyor