FATIH_999 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar önerileriniz için hepinize tek tek teşekkür ederim ürünler orjinal markalı çantalar kar oranı gerçekten çok düşük tanınması için böyle tuttuk herkezin söylediklerinden genel olarak anladığım titlelar daha düzgün olmalı adwords yerine diğer kaynaklar kullanılmalı mesafeli satış sözleşmesinde problem yok onaylattırıyoruz yoksa alışveriş yapamıyor zaten yazdıklarınız için tekrar teşekkür ederim.
Hocam,

Title'i falan bosver, siz bu urunleri satmayi birakin, bunlarin yerine pahali cantalari satmaya calisin, yada markali cantalarin taklitlerini satin.

Birincisi bu cantalar markasiz ve ucuz oldugu icin kimse almaz. Bu cantalari alacak potansiyel musteriler zaten pazardan alir. Internetten niye siparis versin? Sizin hedef kitle daha bastan fakir insanlar, kafadan yanlis pazara tezgah aciyorsunuz.

Ikincisi internetten canta satmasi zor is. Dukkanda canta alimi islemini incelerseniz, musterilerin cantanin her bir tarafini incelediklerini, mincikladiklarini gorursunuz, uzerlerinde denediklerini, 15-20'dan asagi cantayi koluna gecirenin bile alma amaciyla degil, bakma amaciyla bu isi yaptigini bilmeniz lazim. Internette bunu yapma imkanlari yok, bu insanlarin internetten alacaklari cantada dukkanda begendikleri ama paralarinin yetmedikleri canta olacak. Yani hatun dukkanda 300'e pahali diye dusunup, ama ayni cantayi sizde gorurse ve siz 200'e verirseniz, sizden alir. Bilmediklerii, gormediklerii, uzerinden denemedikleri, minciklamadiklari, markasiz urunleri almazlar. Benim su andaki kiz arkadasimda hic yoksa 50 tane canta vardir, halada almaya devam ediyoruz, her hafta 3-4 tane dukkana girip en asagi 40-50 tane canta deniyor, kafayi yiyecegim, ordan biliyorum. Dukkandaki hatunlarin canta alim islemlerini inceledigim icin bu konuda biraz bilgi sahibiyim, ama olaya tam hakim degilim, cunku hatunlar bayagi garip, 20 tane bir kulac buyuklugunde cantayi deneyip, bir karislik cantayi alanlari goruyorum, aklim mantigim bunlarin alisveris mantalitesini cozemiyor, ama hepsinin marka hastasi oldugu konusunda garanti veririm. Annemin 25 sene once orgu yumaklarini koydugu cantaya benzer seyler sirf Louis Vitton diye 1700-1800 dolara satiliyor, gozumle gormesem bunlara kimse para vermez diyecegim ama, verende cok. Yani bu cantalarin dukkan sahibine kazanci en asagi 60-70%tir. Sizin internete koydugunuz cantalardan 100 tane satsaniz, bu kar marjina ulasamazsiniz, onun icin bosverin fakileri, zenginlere mal satmaya calisin.

Yada markali urunlerin kopyalarini satacaksiniz. Satarkende kopyasidir diyeceksiniz.

Bunlarin yaninda iphone, ipad, android tablet gibi seylerin cantalarini ve aksesuarlarini satarsanzi, daha basarili olursunuz...

Ayrica bu tur urunleri daha cok sosyal medyada pazarlarsaniz, geri donusu daha yuksek olur. YAda affiliate sistemi kurup, kadin blogu sahiplerini sizin urunleri pazarlamasi icin 10-20% pay vereceksiniz. Sizin urunler zaten ucuz, hicbir kadinda blogunda falan tanitmaz, cunku populerlikleri duser, simdiden soyleyeyim... Belki evlenmis, barklanmis kadinlar tanitir, onlarda cok para vermezler. Sizin daha cok kariyerine yeni baslamis, kocasi olmayan yada cok zengin kocasi olan, parasi cok, cantaya para harcayacak, marka delisi kesime hitap etmeniz lazim.