Konu
Meğer Bende Dmoz'a Kayıtlıymışım !
13-09-2012, 22:28:27
#18
quite
Auswitchx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
DMOZ Teknoloji kategorisinde editörlük yapıyorum, bu kadar sevineceğini bilseydim sitenin açıldığı gün kaydederdim kategoriye siteni.
Valla ben sevinirim
2 yıl oldu
Dmozla aram pek iyi değil.