Hesapların önemli bir kısmının bu problemden etkilendiğini ve hala çalışmaların devam ettiğini ilettiler. Çalışmanın devam ettiği ve henüz sorunun çözülemediği ve beklemekten başka yapılabilecek bir şeyin bulunmadığını tekrar ilettiler.
Şuan ilgilendiğim hesapta yakın zamanda yapılan ödemelerin iade edilmiş gibi göründüğünü, reklamlar için kullanılan tutarların da "fazla yayın" adı altında iade edildiğini hesap bakiyesinin de X TL'ye ulaştığı halde reklamların yayınlanamadığını söyleyebilirim.
Benzer sorunlar yaşayanlar paylaşırsa memnun olurum.