Madem 2. öğretimsiniz. yarı zamanlı çalışabilirsiniz. satış mağazalarında.
edit:
yada kyk bursu başvursaydınız. Ve senede 2 kere kaymakamlık bursu oluyor ona başvurun.
Doğru ilk seçenek de güzel, teşekkürler.
kyk'ya tabii ki başvurdum da ümidim yok 2 senedir abime çıkmıyor, bana bu sene yurt vermediler burs mu verecekler.
kaymakamlık bursu hala aktifse bir inceleyim, "hublot" konularını açıyordu ara sıra.
teşekkürler.