Manuel ödeme ile alakalı sıkıntı geçen haftada söz konusuydu. ödemeler sırasında kart kabul edilmiş olduğu halde ödeme yapılırken hata olustu uyarısını birden fazla kez gördüm yaklasık 10 15 kez denedim aksam ise faturalandırma sayfasında ödeme işlemedi gibisinden bir uyarı ile karsılastım bende.