Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
çok saçma gelebilir ancak, sağdaki şehitler ölmez sloganı sıkıntı yaratıyor olabilir. Onu ırkçılık olarak algılıyor olabilirler, veya siyasi vesair, böyle bir yasağın olduğunu hatırlıyorum.
Ayrıca siteniz çok boş görünüyor, sidebarı biraz doldurmanızı, sol tarafa resimler, slider vesair siteyi dolu gösterecek bir şeyler koymanız daha göz dolduran bir görünüme sebep olacaktır.