Reklamın öldüğünü bende düşünmüyorum ama hele hele 2008-9 yıllarında mp3 reklamları, spam reklamlar insanları korkutuyor haliyle. Hem kullanıcılar bilinçlendikçe tık oranı belki düşecek ama kaliteli tıklar olacağı için ban riski ve tık başına ücret artacak diye düşünüyorum.