Arkadaşlar sizce adsense ve diğer reklam şirketleriyle birlikte reklam sektörü öldümü. Artık kullanıcılar bilinçlendi reklam olduğunu biliyorlar ve tıklamıyolar. İler de bu bilinçlenme hızla artacak ve artık reklamlardan "0" tık alacağız gibi geliyor bana:.