Herkesin dofollow ve nofollow hakkında değişik fikirleri var ve benim fikrimde budur.Nofollow'uda gereksiz birşey olarak gösterdiğimi düşünmüyorum.
Nofollow olarak alınan linkler siteye trafik olarak yarar sağlar, buda alexa sıralamamızı düşürür.Nofollow diye o kadar da kötülememek gerekir.
@Halil_69 demiş ki; "Bu forumda herkesin bildiği bir şeyi ısıtıp ısıtıp önümüze getirme, bunu yaparkende "ipucu" deyimini kullanma."
Bu forumda seo yeni başlayanlar, başlayacaklarda bulunabilir.Bazılarından teşekkür mesajları alıyorum, sizden bu tepkiyi alınca şaşırdım doğrusu.Önceden bu konular açılmış olabilir fakat ben kendi bilgilerimle anlatmak istedim.Bu olayın bu kadar uzatılmasına gerek yok.