Spam yapan bir site olduğu konusunda hemfikir değilim. Üye olursam mail atmaları çok doğal. Farklı kanallardan mail gelmedi hiç.

Ayrıca ben kargo ile aldım bütün ürünleri. Hiçbirinde sorun yaşamadım.