Konu
Meğer Bende Dmoz'a Kayıtlıymışım !
12-09-2012, 09:04:33
#12
ulus82
Eklenme konusunda olumsuz düşünceleri olan arkadaşlarımız içinde örnek bir paylaşım olmuş bence. Hayırlısı olsun dilerim, darısı diğer arkadaşlarımızın başına.