Bilmem bi deneme yapayım onun içinde yazarım tekrar.

Etiketleri engellemek zor olmayacak mı? Sonuçta bir sitede yığınla etiket oluyor. Sanki bu biraz mantıksız gibi geldi ama ne bileyim.