NilHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar , özellikle son günlerde forumda hosting satışı yapanların sayısı bir hayli yükseldi. Bu işi adam gibi yapanda var,baştan savma yapanda var hatta dolandırıcılık için yapanda var. Ama bazı gelişmeler bizim gibi bu işi gerçekten düzgün yapanların ekmeğini kapatıyor ve küstürüyor. Forumda moderatörleri göreve davet ediyorum . Birçok kişi YS Belgesiz satış yapıyor , ne oldukları belirsiz. Ve böyle kişiler hala hosting arıyorum kısmında teklif verebiliyor hatta konu açabiliyor rahatlıkla. Ben gördüğümü bildiriyorum lütfen diğer hosting işi yapan arkadaşlarda duyarlı olsun ve lütfen gereği yapılsın yöneticiler tarafından.
GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
YS belgesi olmayan satış yapmasın olay bitsin ?

YS belgesi dediğiniz kağıt parçasını kusura bakmayında 13 yaşındaki kardeşim bile alabiliyor arkadaşlar.

Önemli olan vergi mükellefi olmak,fatura kesebilmek ve garantili altyapıya sahip olabilmek.

Zaten forumda kim iyi kim kötü biliyor.Limitsiz hostingi yıllık 5 TL'den alanında burda şikayet etmesine gerek yok zaten,bir bardak soğuk su içsin.

Olay alıcıda bitiyor.Hizmet aldığı yeri iyi araştıracak,iyi tartacak.Ucuz diye balıklama dalmayacak.

Bu konu bugüne kadar çok tartışıldığı için kitliyorum,herkese iyi forumlar.