Geliri bölmek şart, Adsense'nin kendisi dürüst değil, paraların iade edilmediğinden emin olabilirsiniz. Edilen kısımlarda çok az. daha önce yazdımmı bilmiyorum. google'ın muhasebeyle ilgili bir kısmında çalışan biri, bu geçersiz tıklardan yanlış hatırlamıyorsam yılda 3 milyon dolar kadar kar elde ettiğini söylemiş. Bunu yakın akrabasından duydum ki, internetle bu işlerle bilgisi falan yok, Google'dan sohbet ederken söyledi. Uluslararası bir şirkette bölge müdürü bir arkadaş.

Bunu duyduktan sonra bu söylenenlerin hurafe olmadığına inandım.

Ufak gelirlerde hilesiz hesaplar kesinlikle banlanmaz, ve eski hesapların sicili çok önemli. Aylardır saldırı alan -click bomb değil- bir sitemdeki reklamlar kaldırdım, koydum, mail attım, uyardım, baktım yine devam ediyorlar. Banlanırsa banlansın diyip saldığım hesap bugün hala sağlam.

+1000 TL için kesinlikle yeni hesaplar edinilmeli.