ys belgesi vede vergi levhası olan kişiler dolandırıcılık yapmıyorlarmı
dolandırıcılık kime göre daha doğrusu önce dolandırıcılık kavramını öğrenelim
ben destekliyorum merdiven altı ys belgesiz satış veya vergi lvhasız satış hepsini olsun istiyorum 3 tl den satanlar 5 tl den satanlar 2500 hosting sponsor olanlar emin olun gönülden destekliyorum
neden mi ?
1 .sponsor olsunlar ki zaten bu işe emek sarf eden yatırım yapan kişiler kolay kolay sponsor aramazlar
2.bırakın ucuz satsınlar ki ne kadar cok satarlar sa bir okadar gücü olmayan bu piyasadan kacsın gitsin
3.belge miş belge sadece devlete olan bağlılıktır %98 müşteri ye vergi levhası vs arastırmamktadır bir cok kişi farklı kişilerin ysb ile satış yapıyorlar
bunları bırakın herkez satsın ki satan satmayan gücü olan adam gibi hizmet almaya calışanlar zaten x firmasını kafalarında belirlemiştir