Bu tip bir şikayetin bir firma yetkilisi veya sahibi tarafından yapılması benim fikrimce yanlış. Bu tip şikayetlerin forumlarda kullanıcılar tarafından yapılması, firmaların veya firma çalışanların bu tip açmış oldukları ''şikayet'' konularının kendi çıkarları için açıldığına inanıyorum. İyi çalışmalar.