ben kullanıyorum, pek memnun değilim. android 4 e güncelleyince telefon sapıttı. ankaraya gidince garantiye verecem ve sorunlarımı ileteceğim. öyle sorunlar var ki bunu alıp yenisini verseler yok diyemem yani
Ne gibi bir sorun?
Sony Xperia Arc S cihazımdan gönderildi