Konu
Sony Ericsson > Xperia Arc S
11-09-2012, 18:10:18
#5
ShekerChi
Üyeliği durduruldu
ben kullanıyorum, pek memnun değilim. android 4 e güncelleyince telefon sapıttı. ankaraya gidince garantiye verecem ve sorunlarımı ileteceğim. öyle sorunlar var ki bunu alıp yenisini verseler yok diyemem yani