boş işler kendi hakkınla oy kasmadıkdan sonra
Aynen öyle bizim 60 dan fazla ticaretimiz var ama hiçbirinden istemedik iTraider bunu hak etmeliyiz aslında biz istemicez onlar bize vericek yoksa birşey anlamam ben.
Hele yan hesap açıp veriyorsan sen sahtekarın önde gidenisindir...
Umarım böyle üyelere yer olmaz forumda..