CS serisinde ne kullansan gorur isini,

As3`e hakim olman cok onemli yalniz, lynda da da guzel tutoriallar var, internettede tutorial arastirarak baya baya ogrenebilirsin. gelistirmek sana kalan bir konu.

@Kvasir hocam, flash la calisan pek cok tanidigim buyuk bir panik havasi icinde `piyasa tutunmak icin html5 ogreniyorum` diyor. Flash in yeri eskisi gibi olacak mi sizce? kisisel fikrinizi merak ediyorum.