Öyle değildi. Tam prosedürü unuttum ancak ilk önce bankaya gidiyordunuz orada sizden alınan paraların tümünün dökümünü istiyorsunuz. paşa paşa vercekler. Sonra Tüketici mahkemesine. Ardından yapılan işlemler üle paraları geri veriyorlar. Kanunen bu paraları almak yasak. Ancak prosedürü uygulamadığınız için cevap filan vermiyorlar.
Hocam aynen öyle dediğiniz gibi, onca masum insanın emeği böyle çar çur ediliyor işte. Hükümet olarak bankaların denetimi konusunda yaşanan sıkıntılardan doğan sorunlar bunlar. Maalesef! bu gibi sorunların çözüme ulaştırılması lazım. Geçtiğimiz ay içerisinde de karara bağlanan ve bazı medya kuruluşları tarafından bas bas yayınlanan bir haber vardır. Ev almak için kredi çeken ancak 4 bin TL ye kadar dosya masrafı çıkartan bankalardan da bu kesilen toplu parayı alabilmemiz için süreç başlatılmıştı. Bu konuda pek çok kişi mağdur ne yazıkki, Allah memleket insanımıza yardım etsin! Tabii insan hakkını aramak için güçlü olmalı bu zamanda, haklı adamı haksız diye geri gönderenleri gözlerimle gördüm. Üzülüyorum tüm bu olaylara

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:07:37 -->-> Daha önceki mesaj 15:07:05 --
panelinden belli oluyor AKBANK bu galiba
Evet hocam, AKBANK