Öyle değildi. Tam prosedürü unuttum ancak ilk önce bankaya gidiyordunuz orada sizden alınan paraların tümünün dökümünü istiyorsunuz. paşa paşa vercekler. Sonra Tüketici mahkemesine. Ardından yapılan işlemler üle paraları geri veriyorlar. Kanunen bu paraları almak yasak. Ancak prosedürü uygulamadığınız için cevap filan vermiyorlar.