Flash'ın sonu geliyor hocam. html 5 , JQuery gibi teknolojilere yoğunlaşmanı öneririm.
İllede programlama öğreneceğim diyorsan JAVA derim.
Flash'ın sonu gelmiyor herkes bu konuda büyük bir yanılgıda.
@WiQ
Actionscriptten önce iyi seviyede ingilizce öğrenmeni tavsiye ederim zira Anadilimizde kaynaklar çok sınırlı ve kalitesiz. Eğer ingilizce biliyorum diyorsan,
adobe.com/devnet
kirupa.com
actionscript.org
gotoandlearn.com
code.google.com
lynda.com( ortalama kalitede bir eğitim seti var )
bunlar sana yeterli olacaktır.