Arkadaş ne bankaymış yaw

Aylardır
Hesap işletim ücretini kapatmak için çabalıyorum. Söz konusu bankanın reklamını yapmayalım zaten bu konuyu eleştiri mahiyetinden çok benim gibi müzdarip olmuş başka arkadaşlar için de açtım, ben çok güldüm, siz de gülün, ama inanın gülünecek bir durum. Her ne kadar bir banka otomasyon sistemiyle çalışsa da söz konusu olayı resimde de görünce gülebileceğinizi düşünüyorum
Pek çok bireysel banka hesabım var. 4 Farklı bankadan hesabım olduğu halde lanet olsun yine bu söz konusu bankayı bir ticari hesaptan dolayı açmıştım. Bankanın adı X.. Bankası 2011 yılının başlarında açmıştım. Hesap işletim ücreti için bir yılda toplam 84 TL kesinti yaptılar, çok mantıksız, tutarsız buldum, Ancak, hesabıma para giriş çıkışı toplamda 50 TL olmasına rağmen banka beni hesabımdan dolayı zarara bile soktu. Neyse bu hesap işletim ücretinin fazla alınmasından dolayı 2011 sonlarında kapattırdım hesabımı. Ki zaten, sikayet portallarında da bankayla ilgili şikayetlerin ardı arkası kesilmiyor. Daha sonra benzer bir işlemden dolayı bu bahsettiğim bankadan aynı müşteri numaram ile yeniden bireysel hesap açtırdım ama bankacı görevliye anlattım. Açtırmaz olaydım! Hesap işletim ücreti alıyorlar, ben öğrenciyim, Neo karttan zarttan zurttan öğrenciden para alınmıyormuş, o yüzden benim hesaptanda kesinti olmasın dedim, olur mu dedim? veznedar bankacıda olmaz olmaz dedi, ben onu tanımladım şimdi dedi. Tamam o zaman hesabı açalım dedim, yeniden açtık ama; 2012 Haziran ayında bir vurgun daha tam 50 TL hesap işletim ücreti 6 aylığına kestiler. Bir yılda toplamda 100 TL Hesap işletim ücreti alıyorlar, e kardeşim zaten hesaba para girişi 1 TL dahi olsa adam 99 TL zarara uğruyor bu sömürgenler tarafından

Haziran ayından beri Hesap işletim ücreti olan 50 TL'yi ödemeye çalışıyorum. Hesabıma Haziran ayından beri 40 TL giriş oldu. 40 TL'yi hemen kesmiş. 10 TL daha alacağı var bankanın benden ama çok saçma, hesaba 6 ayda nerdeyse zar zor 40 TL birikmiş banka 50 TL yi ta başından dileniyor. Ha bu arada bu yıl içinde; İkinci 6 ayın kesim ücreti olan 50 TL yi de Aralık - Ocak ayında alacaktır. Onu napacaz bilemiyorum. Yazık! Ne aç bankaymış yahu

Hem halime gülüyorum, hem bankaya hem de ülkem insanına, memlekette zar zor geçim sağlayabilecek 18 milyon işçimiz var. Toplamda da 14 milyon civarı kredi kartı kullanıcısı varmış. Herkes bankalara bağımlı hal böyle olunca, hükümet insanları bankalar aracılığıyla borç batağına sokunca bu kaçınılmaz oluyor. Burada suçlu hükümetin denetim mekanızmasıdır! Gelelim bizim asıl söz konusu meselemize. Şimdi Bir Adsense hesabım için EFT ödemesi olarak bu X bankasını seçtim hesabımı doğrulatmak için, hesabıma internet bankacılığı üzerinden girip bakayım bir de ne göreyim anaa

banka Google'ın gönderdiği tutarı bile hesap işletim ücreti olarak kesmiş

puhaahaha.. Gülsek mi ağlasak mı, Google, hesap doğrulandıktan sonra bu parayı çekecekti, şimdi neyi çekecek hesapta sıfır TL var

)) Google'a da bankaya da borçlandık iyi mi? En iyisi biz hiç yaşamayalım

Özel mözel bankayla hiç çalışmamak lazım. Resmen sömürge devleti gibi. A...Bank'a lanet olsun haram olsun diyorum

başka da sözüm yok.
Bakınız utanmaz bankanın şu yaptığına

yorumlarınızı bekliyorum!