Hocam şuan bana açılmış 8 dava var.
2 laptopum bilişim şubesinde incelemede, her türlü buluyorlar.
Kaçarı yok yani anlayacağın.
Hocam eğer özel değilse sorabilir miyim davaların neden açıldığını? Yanlış anlamayın tedbir açısından malum hepimiz bilgisayar başındayız çoğu zaman.