Merhaba;
Resmi almak için ne yapmak gerekli? Resmin konumunu kopyala diyince otomatik mi atıyor? Ve resimler için tek tek resmin konumunu kopyala yapmak zorunda mıyız? Yoksa yazılı resimli bir içeriği komple seçip kopyalasak resimleri tek tek atar mı?
Programdaki asıl amaç farklı kaynaklardan derlenmiş özgün içerikler oluşturmak. Resimler için resmin konumunu kopyalayıp klavyenizden w tuşuna basmanız yeterlidir. Resim bu esnada sunucunuza yüklenir. Program tüm resimleri bu şekilde kendi sitenizin sunucusuna(ftp) aktarır.
Programı kullanırken program arayüzüne ihtiyacınız yoktur. Tanımlanan klavye kısayolları ile programı kolay ve hızlı bir şekilde yönetebilirsiniz.