karahansoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paneli varmı acaba?
Reboot, reload gibi işlemleriniz için ticket veya MSN'den destek talep edebilirsiniz.

Eğer sunucunuz için KVM/IP isterseniz +10$ ile temin edilebilir.