Merhaba arkadaşlar,

Dediğim gibi flash bilgim sıfır yani nereden başlayacağımı bile bilmiyorum.

Önümde 4-5 ay boşluk var değerlendirmek istiyorum.

Flash ve Action Script öğrenmek için nasıl bir yol izlemeliyim hangi programları ve sürümlerini kullanmalıyım tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. Hem benim durumumda olup flash öğrenmeye hevesli arkadaşlara rehber olmuş olur bu konu.

Teşekkürler.