Selam aleykum ben daha önce kişisel blogum için adsense almıstım aynı zamanda dini videolar sitemizdde kullanıyorum ben az tık oluyor ve tbm ler düşük diye kaldırdım hem banlanma v.s olmasın bazı paylasımlar sıkıntılı o yüzden peki sadce dini video sitesinde kullansam sorun teşkil edermi yaklasık 3 aydır adsense var ?