Arkadaşlar dün gece işine devam ettiğim bir arkadaşımızın opencartını kurdum lakin sabaha kadar başka işlem yapamamıştım ve gelen mesajlara cevap yazamadım.

Bahsettiğim gibi eşimle ayrı ayrı yaşamak zorunda kaldık düğünden ötürü aile kabul etmedi. Ben ilçede eşim merkezde idi. Doğum tarihim olan 09.09.2012 tarihinde çok mutlu bir haber aldım ve bu yüzden dolayı acilen merkezden ilçeye gitmem gerekti. Size şu anda bu haberi almış olarak yazıyorum , İnşallah işleri layıkıyla yapmaya devam edeceğim.

Ama sanırsam yeni bi webmaster daha dünyaya gelecek ), Kızda olsa erkekde olsa doğum günümde söyledi eşim bana. İnşallah artık düğün için daha az zamanımız kaldı .

Not : Kaynana duymasın aramızda sır kalsın )

saygılarımla...