Ben 3-4 gündür biraz olsun farklılık yaratabilmek adına kendi fikm izleme sitemde bir uygulama yapmaya başladım.
Hergün 1 Adet 720p full hd film ekliyorum.Üyeliğim var filmi indiriyorum 720p olarak sonra mp4 e ripliyorum..Ama bu rip i yaparken görüntü kalitesi ile minumum oynuyorum.Hemen hemen hiç bozulmuyor.Yaklaşık 2.5 gb lik bir yer kaplıyor.Onuda kendi sunucuma yollayıp izlettiriyorum.
Haftada 1 günde 1 adet 1080p full hd ripliyorum bu şekilde..oda yaklaşık 4 gb tutuyor..Onusa sunucuya sallıyorum. 13 er part şeklinde kaydediyorum.Nedense tek part kaydettiğimde oynatmıyor player..
Böylece kendime göre bir farklılık yaratmış oluyorum. Tek sıkıntı bu filmleri sunucuya attığım sırada sitede filmler biraz sıkıntılı çalışıyor.
720P Filmlerimin görüntü kaliteside aşağıdaki gibi oluyor tam ekranda