Önemli bişey değil bu. Admin mailine bilgi maili gönderiyor.
Sağolasın dostum, bilgi için teşekkür ederim. Ancak kafamı kurcalayan bir yer var hala; Resimde görülen 1. madde içinde bir
key gönderilmiş. Sanki bir işlem yapmam gerekiyormuş gibi...
Bu konuda bir bilgin var mı?