Kadirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/com-amp-net/85528...ciler-com.html

arkadaşım acmıssın zaten bir konu alıcı cıkmazsa zorlamaya gerek yok floodun kralını yapmışın zaten.her gelen 2 konu açsa ne olur forumun hali
Diğer konu teklif üstüneydi gelmedi sabit fiyat olarak açtım multileri açıyorum bildireceğim o konuyu