Bu aralar nereye baksam oğuz arkadaşın konularını görüyorum
aha diyorum biri daha yazmış altına link yapıştırmış tam diyorum alta gelince kaynak
r10linki ile alıntı yapınız yazısını görüyorum...(bunda yazmıyor diğerleri için geçerli.)
Eline sağlık bu ve diğer paylaşımların için teşekkürler