Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba;
Resmi almak için ne yapmak gerekli? Resmin konumunu kopyala diyince otomatik mi atıyor? Ve resimler için tek tek resmin konumunu kopyala yapmak zorunda mıyız? Yoksa yazılı resimli bir içeriği komple seçip kopyalasak resimleri tek tek atar mı?