BUĞRAHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladım, teşekkür ederim. Benim Nokia 6230i daha iyi o zaman şarj bakımından.
tabiki hocam androit akilli tlfnlarin sarj kullanimi kullaniciya baglidir

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:04:31 -->-> Daha önceki mesaj 18:03:23 --

Roşan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir Allah'ın kulu da SAR değerini yazmamış ki Kutusunda falan yazar
hocam kutusu da iphone replikasi oldugundan yazma